26 Ağustos 2013 Pazartesi

Hayat Beni Rahat Bırak

      Gel anlaşalım hayat.

      Ben seni isteyerek almadım. Bir yanlışlık var ki seni bana yazmışlar. Yazılanla yola çıkmazdım ama malum. Ucuz etin yahnisi gibisin, ne olur düş yakamdan. 

     Senin tavuğuna kışt mı demişim, yaptığın nedir bana. Çok afedersin, kimse senin kadar yakmadı canımı. "Geri alın defolu bu mal" desem yine gitmezsin. Sen beni çok sevdin belli, belli de benim sana hiç içim ısınmadı. Soğuksun, acımasızsın, şerefsizsin sen be hayat! 

     Yok mudur vicdanın, dön bir bak ardına, yetmedi mi sürprizlerin, reva mı bu bana? Cennet de sensin cehennem de, varım da sensin yoğum da, bıkmadın mı '-mış' gibi davranmaktan. 

     Bilir misin ben karıncayı incitemem, bilir misin miyavlayan kedilere içim cız ederde neyi var diye dert etmeden geçip gidemem, ağlayan bir insan görsem hatırlarım seni ve inanır mısın, küfrü sevmem ama sayar söverim sana, yine sen hayat! 

     Yettin artık, tak ettin canıma, son kullanma tarihin çoktan geçti de sen hala tedavüldesin. Bir hata yaptık, hayatı yanlış yolladık sana desinler diye bekler dururum yıllardır. Ben de bir ömür geçti, sen uslanmadın, yorulmadın, bunalmadın, bıkmadın bu bedende var olmaya ey hayat! 

     Yol versem gitmezsin, kapıyı göstersem yüzsüz. Ne yitip, bitip, tükenmez şeymişsin. Yürü be hayat! Bana göstermedin gün yüzü bari sen mutlu musun ettiğinden? 

      Sararıp solan, bozulan çizilen yüzüme, yaş kalmayan gözlerime takılmaya doymadın. Ben sana ne yaptım demem, çünki patron sensin hayat, sen bana neler neler yaptın da ben hala seni taşırım. 

      Bir hayata bir de bana alışamadım. 


     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder